Friday, November 11, 2011

hanya mampu berdoa


hi.salam nama saya syazana azmi anda semua boleh panggil saya syazmiclyne(nama glamour)
oke cukup sahajalah dengan bahasa skema saya. Terima Kasih

aku nak bagi tahu korg something <----- muka ta malu.
ni pasal slip keputusan peperiksaan aku, klu nk ckp teruk. MEMANG teruk pun.
sedih. Tapi aku dah buat sehabis baik. (cogan kata pengakap)
aku redha je ngan keputusan yg aku dpt. Mcm ckp sorg kwn aku ni. "maybe belum bernasib baik, mungkin Allah tanak bg aku keputusan bagus sbb nnty aku sombong ke riak" syg kau kwnku. aku cuma boleh berdoa je agar ta masuk kelas bawah. tu je. mungkin cuti ni hari hariku dihabiskan dgn tuisyen yg berlambak.
( PMR belum lepas masih ada masa) aku tanak menyesal cm hari ni aku menyesal. tu je kbai. Wsalam.

No comments:

Post a Comment

the song