Saturday, November 12, 2011

when the heart have boundaries


salam.sebenarnya aku ni dah lama ta update blog so, SO........ tade pape pun.aku last update blog semalam tp sebelum semalam nak dekat 2 tahun  2 bln aku ta lyn blog malas nak update tak tau nak cerita pasal apa ?
nak cerita pasal raya. Dah tak sempat, pasal holiday, (bosan la mcm budak2), <--- tak sedar diri -.-'

aku nak cerita pasal someone la, ala korg ta pyh la nak usik2, korg pun cerita psl special friend korg kat sini so ta pyh nak mengusik aku. Tapi aku punya bukan special friend this is about my special cousin la. Her name is Farah Afifah.Err well a hyper active girl. talkative bila ckp tu nonstop. Tak larat telinga nak mendengar. Well i like you. nama glamour dia pipah. Err kakak dia semua pendiam. dia sorg je. Tapi kakak aku suka layan kerenah budak ni. oke oke stop talking abou her. Tajuk tade kene mengena haha saja , ok kbai.wsalam

No comments:

Post a Comment

the song